Vabatekst

Armas külaline! Oled jõudnud blogisse, mida pean mina, Siiri. Siin näed kolmes alamblogis nii mu uusi kui ka vanemaid tegemisi aias, käsitööalal ja kokanduses ning saad lugeda niisama uitmõtteid. Oma töid-tegemisi jäädvustasin pea kümme aastat käsitööfoorumis isetegija.net, kuid kuna sealse rikke tõttu läks kogu see ajalugu kaduma, siis oli aeg luua nii-öelda oma koht. Tore, kui leiad siit vaatamist, inspiratsiooni või ka uusi teadmisi.



esmaspäev, 2. september 2019

Suvehooaeg hakkab lõppema


Suvi oli tegus, kuid seetõttu oli ka postitusi hõredalt. Nüüd püüan aianduses kokkuvõtteid teha ning taas purkidesse hoiustatud aiasaaduste ja muidki retsepte taas jagada.

Paraku oli ka kurb sündmus. Kahjuks lõppes blogi avapildil oleva minu armsa kiisu maine elutee ja nüüd silkab ta koos teiste kassidega pehmetel pilvedel. Pets oli üks igavesti vahva kiisu, rõõmus mängukaaslane koertele ning tubli jahimees, kes võttis rotti ja hoidis maja hiirevaba. Oma pererahvast hellitas Pets tugeva nurrumisega, ta jättis endast maha hulgaliselt toredaid mälestusi ja legende.
Tema pildialbum ning videod 1 ja 2.

Sügis 2006 - 05.07.2019
 
Viimane legend: kolm päeva pärast Petsi lahkumist mängisin aias taas fotograafi. Ühel hetkel hakkas musträstas mulle poseerima ja ma tegin suhteliselt ühes kohas päris mitu klõpsu järjest. Korraga jäi linnuke kepsutamise asemel kuidagi imelikult lösutama. Pärast arvutist pilte vaadates oli tema kõrval pildil kummaline roheline laik. Pilte olen teinud vist juba tuhandeid ning mõistagi on olnud ebaõnnestumisi, tekkinud päikeselaike ja udukogusid. Kuid sellist konkreetset värvilaiku pole ette tulnud - järelikult on tegu Petsi vaimuga, kes varitses lindu ise aru saamata, et on juba teispoolsuses. Vähemalt mulle meeldib asja niimoodi seletada.
 
Musträstas ja Petsi vaim.
 

2 kommentaari:

  1. Kes oskaks täpselt seletada, mis toimub selles maailmas, mida inimsilm ei näe...

    VastaKustuta
  2. Just ja seda on ikka tohutult palju, mida inimsilm ei näe. Kõiksugu selgeltnägijaid on viimasel ajal ilmunud hulgi, kuid neisse suhtun väga ettevaatlikult. Siiski tänu neile on vast inimesed hakanud rohkem ennast ümbritsevat tähele panema.

    VastaKustuta