Vabatekst

Armas külaline! Oled jõudnud blogisse, mida pean mina, Siiri. Siin näed kolmes alamblogis nii mu uusi kui ka vanemaid tegemisi aias, käsitööalal ja kokanduses ning saad lugeda niisama uitmõtteid. Oma töid-tegemisi jäädvustasin pea kümme aastat käsitööfoorumis isetegija.net, kuid kuna sealse rikke tõttu läks kogu see ajalugu kaduma, siis oli aeg luua nii-öelda oma koht. Tore, kui leiad siit vaatamist, inspiratsiooni või ka uusi teadmisi.



laupäev, 21. märts 2020

Piimaseenest


Lugesin täna Delfist artiklit keefirist ja selle valmistamisest. Kuna sellest aeg-ajalt ikka kirjutatakse, kuid teave on üsna puudulik, siis panin piimaseene kohta jutu kokkamise rubriiki. Mina olen piimaseenega toimetanud juba mitu aastat ja olen väga rahul. Poest enam keefiri ei osta, samuti tavalist kohupiima, sest selle valmistan samuti kodusest keefirist. Tasub sellega oma immuunsust turgutada!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar