Vabatekst

Armas külaline! Oled jõudnud blogisse, mida pean mina, Siiri. Siin näed kolmes alamblogis nii mu uusi kui ka vanemaid tegemisi aias, käsitööalal ja kokanduses ning saad lugeda niisama uitmõtteid. Oma töid-tegemisi jäädvustasin pea kümme aastat käsitööfoorumis isetegija.net, kuid kuna sealse rikke tõttu läks kogu see ajalugu kaduma, siis oli aeg luua nii-öelda oma koht. Tore, kui leiad siit vaatamist, inspiratsiooni või ka uusi teadmisi.



kolmapäev, 25. märts 2020

Veel kodusest treeningust


Vaatasin täna Delfist ühe noore näitsiku hommikvõimlemise videot ja mõtlesin, et kellele see küll mõeldud on. Tõmba seistes põlv üles rinnale, tee sügavaid kükke ja väljaasteid kõrvle ... Paraku pole inimesed nii treenitud, et niisugust kava kaasa teha, liiati hommikul, kui keha on alles kange. Olen näinud ka üles filmitud trenne, kus treener vehkleb-jookseb innukalt, kuid ei jälgi üldse, mida noored trennitulnud teevad - nimelt püüavad alguses natuke tempos püsida ja siis lähevad lihtsalt "lappama".
Kahjuks ei tunneta treenerid alati inimeste taset, mis ei jõuagi sageli algaja omast kauemale. Ja kas on ongi vaja - piisab ju täiesti mõõdukast liigutamisest. Olen harjutuste raskuse suhtes ise noorena õppetunni saanud: kõrgkoolis pidime tegema hommikvõimlemise kava, mis oli hindeline arvestus. Arvasin uhkelt, et olen ju mitut ala harrastanud ja see täitsa käkitegu. Aga võta näpust - viie palli süsteemis sain kolme! Miks? Kava oli liiga raske ja ülejäänud seltskond ei suutnud seda kaasa teha - muu hulgas olin sellesse pannud kaksteist kätekõverdust😀

Nimetasin juba eelmises postituses, et ühed mu lemmiktrennid on FitnessBlenderilt. Paned endale sobiva muusika taustaks ja jõuad kõike rahulikult kaasa teha. On kergemaid ja raskemaid treeninguid ning kombineerituid, kus antud harjutustele mitu varianti, mida saad vastavalt oma treenitusele ja meeleolule teha.

Näiteks algajatele rahulik treening ja veel üks. Kerge trenn kõhulihastele. Saab teha ka koos lastega.

Ja ka lastele on toredaid videotreeninguid. Näiteks Little Sports lühike ja natuke pikem trenn. Neid on veel palju.

Kui inglise keelest hästi aru ei saa, võiks video enne korra ilma kaasa tegemata üle vaadata, sest siis on pärast lihtsam.
Tugevat tervist kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar